fredag 28. mai 2010

Semifinalen i ESC- en kjempeopplevelse


Jeg har nå alltid betraktet Melodi Grand Prix på avstand. Det har vært noe som har foregått ute i den store verden. At jeg plutselig skulle skride inn på denne scenen selv i full festbrynje som i går kveld var en opplevelse nesten utenfor meg selv. Lærerikt og utrolig morsomt. I løpet av de ukene vi har forberedt oss til det som var vår oppgave, nemlig pauseinnslaget, har vi fått i hvertfall en viss innsikt i hvor mye forarbeid det ligger i bare noen minutters opptreden som skal tilpasses internasjonale krav til estetikk, energi og presisjon. Takk alle i Oslo Filharmoniske Kor for en herlig opplevelse.

1 kommentar:

K.R. Ryerson sa...

Wernen,
Jeg har ikke sett deg siden jeg flyttet til USA i 1997, og så deg på melodi grandprix, LIVE, på min PC, her i Virginia. Jeg kjente deg igjen med en gang og du er den samme Werner. Kjempe flott pause innlegg m.m.m. Finalen var også meget bra, hvilke jeg så i sammen med min kone, og vår to små barn, LIVE. Min eldste sønn likte best Estonia og spiller den videoen flere ganger daglig :).
Hilsen,
Knut Robert Ryerson.
(Flykammeraten til Andreas Hobbesland, fra Kvinesdal)